Tämä on siis vanhan kartanon salaisuuden-henkilöesittely. Kerronta on siis minä muodossa eli Laura kertoo "lomastansa" Pajupiiskassa. Pajupiiska on siis se kartano jossa he lomailevat.

                                         Automatka:

-Kerron teille Pajupiiskasta.

Pajupiiska rakennettiin v.1850.

Siihen muutti v.1899 Lordi Paparatz Paju.

Tuli maailmansodat Pajupiiska ammuttiin se alkoi vähän sortua, mutta sai raunioillaan tapettua Lordi Pajun.

v.1975 sitä alettiin rakentaa uuteen uskoon, mutta se maksoi liian paljon, Leena kertoi vähän Pajupiiskasta kun matkustivat taksilla vanhaan kartanoon.

-Kumiteleko sielä, Tiina kysyi samalla kun puuteroi kasvojansa?

-Ei Pajupiiskassa kummittele, Leena sanoi pikaisesti pieni kauhun ilme kasvoilla.

-Tulla on vanaha kartano meillä pohojooses ei ole noin suuria, Peka ällisteli silmät suurina katsoen edessä  avautavaa kartanoa.

-Parisis oli ainaki kaksikerta surempia, Tiina sanoi väliin ja otti meikkipussin sieltä hän löysi huulipunan.

-Ne oli varmaan upeita, vesa ällisteli.

-Nyt ollaan perillä, taksi kuski huikkasi.

4796360a.jpg

-Jee, kaikki iloitsivat ja menivät tekemään mitä lystäsi.

Sitten alkoi seikkailu. Hupsis olen unohtanut esitellä itseni   eli olen...

b5d5e39b.jpg

Laura Adrew ja asun Suomessa tuolla etelässä, mutta nyt olen kaukana kotoa. Hyvä niin. Olen tälläinen Blondi, ystävällinen ja kiltti, mutta janoan seikkailuita ja ne tulevat vaikka en haluaisikkaan. Mutta vihaan kiusaajia. Kerron vähän perheestäni asun veljeni ja hänen tyttöystävänsä kanssa. En varmaan olisi tässä tai täysin terve jos asuisin äitini kanssa sillä hänellä on ainakin tuhat kissaa ja olen kissa-allerginen. Kun olin 0-5.v minulla oli tavallinen allergia, mutta se paheni 6.v pahaksi astmaksi. Sitten lähdin veljeni kanssa uuteen kotiin. Onneksi pääsi siedätyhoitoon nyt olen tavallisesti alleginen. Kuitenkin pian veljeni löysi Hopen jäin heitteille he päivät pitkät vain pussailivat, mutta kun Marie syntyi alkoi riidat ja lähdin pikapikaa tälle leirille. Pääsen onneksi tämän jälkeen yliopistoon ja sinne haluan mennä.

abb01fb0.jpg

Petteri Koskijyvä Petteri on tuota... vähän samallainen kuin minä luonteeltaan ja me molemmat tykätään seikkailuista. Hän asuu myös etelässä. Minusta hän on komea, mutta eräät eivät ole samaa mieltä.

-Sula on kauhea nenä, Tiina huomautti.

-Ei minusta se ole kauhean näköinen, Minä huomautin.

-Kuka nyt sitä tykäis, Tiina kysyi?

-Eikö ole Tiina niin että sisäinen kauneus kaunis jos oikein muistan, kysyin Tiinalta.

Perheestä hän on vain kertonut sen että vanhemmat ovat mukavia. Hän aikoo myös mennä yliopistoon pikapika kysymään sitä mukaan.

142f2094.jpg

Leena Pajuz meidän ohjaajamme. Hän on kiltti, ystävällinen ja pitää lapsista, mutta hänellä on salaisuus jota kukaan ei saa tietää. Aavistan että se liittyy kartanoon ja Lordi Pajuun. Muuta en tiedä hänestä.

829d32fd.jpg

Tiina Loyde ensimmäinen sana joka tulee mieleen Tiinasta on diiva. Hän ei ole ollenkaan kiltti. Hänen isänsä on Ranskalainen ja äitinsä Suomalainen. He asuivat ennen Pariisissa, mutta muuttivat vuosi sitten Helsinkiin. Tiina lausuu nimensä Tinaksi eli jos on kaksi samaa kirjainta peräkanaa hän ottaa jomman kumman kirjaimen pois. Niin joo hän on kukkulankuningas tyyppiä.

318e1f89.jpg

Vesa Orapihlaja siis kukkulankuningaiden kuningas on Vesa. Älkää kertoko, mutta minun mielestä hän on adhd-tyyppi. Puhun täysin totta uskokaa tai älkää. Se puolustaa Tiina hmm... Entidä hänestä enään mitään muuta.

Tässä oli simit jolle tapahtuu eniten, mutta kuitenkaan näitä ei tarnassa vain löydy. Leiri porukkaan kuuluu myös Pekka, Raija ja vanhamies jonka vain Laura näkee yöllä.

febdf32b.jpg

Pekka Pohojoonen sen nimi on ehkä oikeasti Pekka Pohjonen, mutta kukaan ei tiedä sitä. Hän sanoo että ei puhu murteella en kuitenkaan usko häntä. Nostakaa kätenne ylös joka uskoo Pekkaa. Kun "meidän" Diiva Tiina sanoi Pekkaa läskiksi hän sanoi että se on vain pläskiä. Outo tyyppi sanon minä.Hän asuu tuolla Lapin perukoilla.

11d1556a.jpg

Raija Kuivakko hän puhuu murteella, mutta ei väitä että murretta löytyisi. Hän väsyy jo kahden metrin juoksussa. Hänkin asuu Lapissa.

                        Tässä oli kaikki leiriläiset ja ohjaajamme.

  Lauran rakkaus toteamus:

    Tiina <3 Vesa= Onnistuu

    Pekka <3 Raija=Voi onnistua

    Minä <3 Petteri=Älkää edes unta nähkö

   Totta joka sana. Uskokaa vaan Lauraa paitsi viimeinen ei ole totta.:)